Košík pre vypracovanie cenovej ponuky
nákupný košík
0,-€
OK

Rosco DigiComp® HD

Farebné zmesi DigiComp® HD sú precízne vyrobené pre ostré a čisté oddelenie popredia/pozadia pri digitálnej kompozícii.
Výsledkom je len malá alebo žiadna potreba „retušovania“ postprodukcie.
Farby Rosco DigiComp® HD sú špeciálne navrhnuté tak, aby poskytovali správny jas a hodnoty RGB pre optimálnu prevádzku všetkých digitálnych kompozičných systémov.
Sú pripravené na použitie priamo z plechovky a poskytujú rovnomerné pokrytie v dvoch, ľahko aplikovateľných vrstvách. DigiComp HD je určený na použitie na väčšinu poréznych povrchov, vrátane: dreva, nástenných dosiek, plechu, omietky a betónu. Pred aplikáciou farieb DigiComp HD sa vždy odporúča povrch riadne vyčistiť, napenetrovať a pripraviť. Povrchy bez základného náteru môžu mať za následok nerovnomerné farebné pokrytie. Farby DigiComp HD je možné nanášať pomocou 3/8” valčeka alebo striekacej pištole.
Všetky kľúčové farby Rosco, vrátane DigiComp HD, sú vyrábané tak, aby mali ultra-plochý povrch, čo znamená, že povrch nemá žiadny lesk ale...bo lesk.
DigiComp HD je k dispozícii v zelenej aj modrej farbe.


VIAC

DigiComp® HD
Na objednávku
CENA:
na dopyt
Pridať
do ponuky

Uvedená cena je orientačná.
Vložte tovar do košíka a odošlite pre vypracovanie aktuálnej cenovej ponuky.

The DigiComp® HD color standards are precisely manufactured for crisp, clean separation of the foreground/background in digital compositing – resulting in little or no post-production "touch-up" needed. Rosco DigiComp® HD paints are specially formulated to provide the proper luminance and RGB values for optimum operation of all digital compositing systems.
All of Rosco’s keying paints, including DigiComp HD, are manufactured to have an ultra-flat finish, which means there is no sheen or gloss in the finish at all. It’s worth noting that the “flat” finishes available from paint or hardware stores will have some sheen to them when lit for camera – Rosco keying paints will not. This is important because any sheen/gloss in a green screen will appear as white or yellow on camera – not green – and may spoil your key.

DigiComp HD is available in both Green and Blue. Most experts say that if you’re shooting on film – use blue screen because the blue layer of the film emulsion is more sensitive. If you’re shooting digital/HD – use green screen because the chips in most digital/HD cameras are more sensitive to green. However, the subject matter you’re shooting also needs to be considered. Avoid matching the background with the major elements in the foreground. For example, a green screen would be a better choice if the selected set pieces or costumes (such as a blue super-hero suit) contained a lot of blue in them - no matter what medium you’re shooting on.